Saturday, March 24, 2007

1994

Ήμουν το προηγούμενο ΣΚ εξωτερικό.
Θυμόμουν ότι είχα ξαναβρεθεί εκεί με ένα φίλο μου πριν από κάποια χρόνια. Μίλησα σήμερα μαζί του και μου είπε ότι ήμαστε εκεί το 1994. Εντυπωσιάστηκα όχι από το πόσα χρόνια έχουν περάσει, αλλά από το πόσο έχουμε αλλάξει από τότε.

Ήμουν χθες βράδυ σε ένα μπαράκι της μοδός.
Ένας ισχυρός κύριος των media 60 φεύγα ήταν σε κλειστό κύκλο από wannabe παρέα 30 σκάρτα και είχαν μία στενή επικοινωνία. Είμαι βέβαιος ότι τα κίνητρα ήταν αγνά.

Κάθομαι στο μπαλκόνι και βλέπω τον ήλιο να γέρνει.
Νομίζω ότι το blogging είναι μία χειμωνιάτικη συνήθεια. Και η άνοιξη έχει έρθει

3 comments:

Lost said...

Τα εξωτερικά στις μικρές ηλικίες να τα προσέχετε. Έχω διαβάσει εγώ κάτι best seller που οι πλούσιες οικογένειες στέλνανε τα παιδιά τους στα οικοτροφεία κι αυτά γινόσαντε πούστηδοι.

Αφήνετε το blogging για να γυρνάτε σε μπαράκια της μοδός, ακούω;

kagelo said...

@lost: Αυτά που διαβάζατε ήταν για την αγγλική αριστοκρατία του Eton. Εμείς είμαστε με τη γαλλική μοναρχία στο Ball des debutantes...

Lost said...

αλήθεια τώρα, τι σκατά κάνεις ξύπνιος τέτοια ώρα???? Θου, κύριε, μη, μην απαντήσεις....